Originally posted by jobr
View Post
Tails| LOG |2013
Collapse
X
-
Originally posted by jobr View PostIeder zo zijn ding, ik zie mijzelf alleen echt niet naar de gym gaan.. zoals ik al eerder zei voor 3 oefeningen.. de oefeningen op zichzelf zijn niet saai.. gewoon zo weinig doen lijkt mij saai
En verder: http://forum.bodynet.nl/algemeen/59199-the-mundane-the-routine-and-consistency.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Paused setjes vallen toch zwaar, ik deed dit grotendeels om mijn techniek nog wat te verbeteren. Volgende week ga ik alleen de eerste 3 sets paused doen. Moest vandaag ook een half uur wachten bij het squatrack omdat iemand een pr wilde neerzetten, het ritme was er toen dus uit want smith of leg press is voor mij geen optie.
bp
8x6x42.5 (paused 3s)
squat
8x5x60 (paused 3s)
deadlift
8x5x65
Rusttijd tussen sets: 1 min
Comment
-
Originally posted by Tails View PostPaused setjes vallen toch zwaar, ik deed dit grotendeels om mijn techniek nog wat te verbeteren. Volgende week ga ik alleen de eerste 3 sets paused doen. Moest vandaag ook een half uur wachten bij het squatrack omdat iemand een pr wilde neerzetten, het ritme was er toen dus uit want smith of leg press is voor mij geen optie.
bp
8x6x42.5 (paused 3s)
squat
8x5x60 (paused 3s)
deadlift
8x5x65
Rusttijd tussen sets: 1 minI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostSquat paused vind ik echt poep. Hou der echt niet van hahaha.
Originally posted by inferno_0666 View PostPak je nu alle sets "paused"? Ik doe alleen de opwarmsets op die manier. Het kan wel, natuurlijk. Zolang het nog mogelijk is met de gewichten die jij drukt.
Comment
-
Bump*Last edited by InfineGhost; 13-04-2013, 15:14.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostBump*
Vandaag een tegenvallende training gehad. Keek er totaal tegen op, heb deze week namelijk een bufferweek wat inhoud een week vol met proefwerken en examens. Had dus echt nergens zin in en ook behoorlijk slecht geslapen. Niettemin ging de training wel vlot gelukkig dus buiten de moeheid en het gemis van focus ging de training gewoon lekker.
Heb wel zin om naar de hoge gewichten te gaan , maar dat laat voorlopig nog op zich wachten. Vanmiddag trouwens ook een boompje voor mn pa z'n verjaardag nog gekocht en samen met hem in de tuin geplant. Is lekker weer dus moet er wat van maken.
bp
8x6x45
squat
8x5x65
deadlift
8x5x70
Comment
-
Wilde vandaag eigenlijk trainen in de ochtend maar had weer eens slecht geslapen. Had eerst examens ben toen naar huis gegaan en van 12 tot 5u gaan slapen. Hierna voelde ik me weer helemaal wakker had weer energie om te knallen . M'n gym was net een sauna zo warm was het er, ging constant naar buiten lopen voor wat frisse lucht. Normaal hebben ze ventilatie tijdens de zomer maar ze vonden het nog niet warm genoeg. Verder wel relaxte training focus is back.
bp
8x6x45
squat
8x5x65
deadlift
8x5x70
Comment
-
De meet was onwijs tof! Heb 3 pr's neergezet omdat ik het niet kon laten. Nu vraag ik me wel af of dit schema wel juist is voor mij omdat ik nu al aan mijn doel pr gewichten kom. Verder voelde het wel lichter aan hier ik weet niet of dat aan mij ligt.
Vanochtend gewogen en door low carbs weeg ik nu 73.
low bar squat
1x100(easy)
1x110
1x100
bp
5x70
1x80(fail techniek was fucked)
1x75
deadlift
1x120
1x130(fail had hierbij iig straps nodig)
random pullups
x5
random chin ups
reps niet een geteld maar ik verveelde me iets van 15 ofzo per set
Daarna nog voor de grap 2min planken gedaan omdat kevster niet geloofde dat ik dit kon. Eerlijk gezegd waren mijn buikspieren ook dood hierna het scheelde niet veel kwam ik aan met mijn 5min easy. (misschien een volgende keer :$)
Comment
-
Nice man, mooie PR's + top dat het een leuke meet was.
Moest het wat dichter zijn of in zomervakantie zou deze Belg ook wel afgekomen zijn
En over dat van je schema, welk schema volg je momenteel, wat zijn je doelen daarbij en hoe stijgt het etc?I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-